HK-72

Arrangere Miniturnering?

Arrangere Miniturnering?

Miniturneringer på hjemmebane i Sandehallen/Selvikhallen .

Nedenfor finner dere oppgaver for foresatte under miniturnering på hjemmebane i Selvikhallen. Fordeling av dette gjøres av lagledere. Passer ikke oppsatt tid, må foresatte selv bytte internt. Blir det byttinger, skal lagleder bli informert om dette, slik at de vet at poster ikke står uten bemanning.

Oppgaver og poster:

Hoved Sekretariatet: 2 stk. (fint om en disse kan snakke i mikrofonen)

Teller (telling av mål): 2 stk. x3 - Gjelder MINIHÅNDBALL (kan låne fra lag fra 12-14 år)

Kafeteria: 2-3 stk. byttes hver 2 time.

Inngang/lagregistrering: 2 stk

Fair play vert: 1 stk.

Parkeringsvakter: 1-2 stk.? Vurder behov.

Hovedansvarlig: 2 stk

Rigge: 2-4 stk



Praktisk i hallen

Fredag

Rigge klart:

  • Skjemaer gjøres klare på forhånd
  • 3 baner med to mål, et bord, 2 stoler og baneteller på hver bane- små pulter er best
  • Bord med stol ved inngang i hallen (mottak av lag og betaling av inngang)
  • Hovedsekretariat omtrent midt i hallen. Bord og to stoler. Lydanlegg
  • Bord med 2 stoler og inngangs-skilt ved trappa i gangen (inngangspenger)
  • Lage, finne bukker merket PARKERING, 2 stk. - Kan vurderes om behov
  • Finne frem kioskliste med priser
  • Hente varer i Sandehallen og sette inn varer i kiosken
  • Merke garderober med lag- lapp på døra. Dommerne skal ha to garderober, dame og herre.

Lørdag

Turneringsstart kl. 10.00-18.00

Oppmøte kl. 08.45

  • Gjøre klar kiosk , sette på kaffe, varme pølser, gjøre klar fat
  • Vekslepenger (ha litt, med vi oppfordrer til å bruke kort eller vips)
  • (sjekke lyd, musikk, skjemaer) inngang (bruke lodd-lapper til å få oversikt over antall besøkende), mottak av lag og dommere.
  • Bestiller varer Mats Nyork Persson (ansvarlig kiosk) og dette kan hentes fredag før turneringene i Sandehallen
  • Svein-Ivar Pedersen ordner med dommere og observatører. Tlf 92044376

Dommer blir betalt pr bank. Dommer ansvarlig fikser dette.

  • Brus, kaffe, tallerkener, servietter og kopper kan dere hente i Sandehallen dagen før. Alt ligger i en egen kasse.
  • Det er nå lov å ta med mat og drikke på tribunen (ikke i hallen i Selvikhallen).
  • Det kan brukes VIPPS eller kort som betaling i hallen.
  • I Selvikhallen henter dere mål-styrer i skap i dør til høyre i hallen etter kafeteriaen.
  • Hovedansvarlig kan stå i hallen når lagene kommer, ved eget bord, og ta imot lags-registreringer.
  • Hovedansvarlig må fordeles på to voksne denne dagen.

Gjelder Minihåndballturnering,- vurder behov og antall på G/J 9 og 10

  • Mellom klokken 0930-1400 trenger vi 5-6 fat med påsmurte rundstykker og 5-6 kaker. Oppmenn fordeler de som skal ha med kaker, rundstykker,
  • Mellom klokken 1400-1700 trenger vi 5-6 fat med påsmurte rundstykker og 5-6kaker. Oppmenn fordeler de som skal ha med kaker, rundstykker
  • Pølser kan varmes og selges istedenfor rundstykker.
  • De som jobber siste vakt må sørge for å få opplæring i kafeteriaen.


Avslutnings-rutiner:

- Rydde kiosk og telle opp penger

- Telle opp inngangspenger og rydde vekk bord og stoler

- Rydd i hallen, bord, stoler, mål.

- Rydd garderober og fjern søppel

- Moppe over alle gulv (hallgulv, garderober, oppholdsrom) ta vekk synlige flekker og bøss

- Kast søppel i konteiner

Det må ikke ligge noe på gulvet når dere forlater hallen.


Spørsmål vedrørende minihåndballturnering, kontakt

Kathe Monica Bråthen tlf : 40785741 mail: minihandballhk72@gmail.com

HK-72

Postboks 1, 3070 SANDE

Telefon:

Mail: hk72sande@rsn.handball.no

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift